Jaka jest procedura zawieszania kont hostingowych?
Konta hostingowe są zawieszane w firmie AZ.pl z 3 głównych powodów:
- przekroczenie limitu miesięcznego transferu danych,
- nieopłacenie konta na kolejny okres abonamentowy,
- nieopłacenie konta po 14-dniowym okresie testowym.
W przypadku zawieszenia konta z powodu przekroczenia miesięcznego limitu transferu danych proponujemy przejście na wyższy pakiet hostingowy, zawierający w swojej ofercie większy limit transferu;
Jeżeli konto hostingowe nie zostało opłacone na kolejny okres abonamentowy wystarczy opłacić fakturę, a konto zostanie odnowione na kolejny okres.
AZ.pl przed zawieszeniem konta po dacie wygaśnięcia w różnorodny sposób informuje o dacie wygaśnięcia konta:
- 6-krotny mail,
- powiadomienie sms.
Dodatkowo każdy z Klientów posiada Panel, w którym może opłacić samodzielnie konto hostingowe na kolejny okres lub przynajmniej sprawdzić, kiedy hosting wygasa, a także zaktualizować swoje dane teleadresowe do kontaktu.
W przypadku braku wpłaty testowe konto hostingowe jest zawieszane po upływie 14-dniowego okresu testowego . Po 7 dniach od zamówienia konta system AZ.pl wysyła przypomnienie o konieczności opłacenia konta hostingowego.
Opłacenie konta spowoduje zmianę statusu hostingu na "zapłacone" i przywrócenie dostępu do konta hostingowego.
Wszystkie powyższe elementy procedury zawieszenia kont są ustalone i wykonywane zgodnie z postanowieniami Regulaminu Usług firmy AZ.pl dostępnego na stronie: http://www.dawne.az.pl/regulamin-regulamin-uslug-az.pl-hosting-domeny.html
a w szczególności dział tego regulaminu nazwany: "Korzystanie z usług hostingowych w AZ.pl"
Poświęcenie chwili na przeczytanie powyższej instrukcji pozwoli na uniknięcie w przyszłości powtórzenia się przykrych doświadczeń związanych z zawieszeniem konta hostingowego, na czym bardzo zależy zarówno nam jak i Tobie.