Dodaj filtr na poziomie użytkownika
Filtr na poziomie użytkownika (adresu e-mail) umożliwia dodanie wiele reguł wyszukiwanie w tematach, adresach oraz innych częściach wiadomości. Może to być bardzo przydatne przy odrzucaniu spamu oraz przekierowywaniu wiadomości.
Ważne jest aby nadawać filtrom prawidłowe nazewnictwo, ponieważ ułatwi to zarządzanie filtrami w przyszłości.
Aby stworzyć nowy filtr:
-
Kliknij Dodaj nowy filtr.
-
Wpisz nazwę nowego filtra w polu Nazwa Filtra.
-
Wybierz charakterystykę wiadomości z rozwijanego menu.
-
Wybierz działanie z rozwijanego menu.
-
Wprowadź znaki lub słowa użyte jako filtr.
-
Można dodawać kolejne reguły klikając + oraz -
-
Kliknij Aktywuj aby zainicjować filtr.
Słowo o operatorach:
Kiedy tworzysz filtr używając kilku operatorów, warto wyjaśnić w jaki sposób cPanel® rozumie znaczniki i oraz lub. Operator i ma wyższą wagę niż lub. Poniżej przykłady:
-
A lub B i C zostanie przetworzone jako A lub (B i C).
-
A i B lub C zostanie przetworzone jako (A i B) lub C.
Jeśli chcesz aby filtr prze tworzył znaczniki w taki sposób:
(A lub B) i (C lub D),
powinny one mieć następującą wartość:
-
(A i C) lub (A i D) lub (B i C) lub (B i D).