Dodaj filtr na poziomie konta
Filtr na poziomie konta umożliwia dodanie wiele reguł wyszukiwanie w tematach, adresach oraz innych częściach wiadomości. Następnie możesz dodawać różne czynności, do wykonania wobec wiadomości, takie jak dostarczanie wiadomości pod inny adres a następnie jej usunięcie.
Ważne jest aby nadawać filtrom prawidłowe nazewnictwo, ponieważ ułatwi to zarządzanie filtrami w przyszłości.
Aby stworzyć nowy filtr:
-
Kliknij Dodaj nowy filtr
-
Wpisz nazwe nowego filtra w polu Nazwa Filtra
-
Wybierz charakterystykę wiadomości z rozwijanego menu.
-
Wybierz działanie z rozwijanego menu
-
Wprowadź znaki lub słowa użyte jako filtr.
-
Można dodawać kolejne reguły klikając + oraz -
-
Kliknij Aktywuj aby zainicjować filtr.
Słowo o operatorach:
Kiedy tworzysz filtr używając kilku operatorów, warto wyjaśnić w jaki sposób cPanel® rozumie znaczniki "i" oraz "lub". Operator "i" ma wyższą wagę niż "lub". Poniżej przykłady:
-
A lub B i C zostanie przetworzone jako A lub (B i C).
-
A i B lub C zostanie przetworzone jako (A i B) lub C.
Jeśli chcesz aby filtr prze tworzył znaczniki w taki sposób:
(A lub B) i (C lub D) powinny one mieć następującą wartość:
-
(A i C) lub (A i D) lub (B i C) lub (B i D).