Aktualizacja danych kontaktowych
Ta funkcja służy do zmiany głównych adresów kontaktowych cPanel®.
Te adresy e-mail będą służyć jako główne kanały kontaktowe, w celu przekazywania nowych informacji odnośnie Twojego serwisu.
Zaleca się korzystanie z adresu, który nie jest powiązany z serwisem użytkownika, co może być pomocne, w przypadku awarii obsługi poczty elektronicznej. Możesz również podać drugi adres kontaktowy, jeśli taki posiadasz.
Szereg pól wyboru pod adresem (adresami) e-mail służy do podania dopuszczalnych powodów kontaktu.
Wiadomość e-mail może być wysyłana, gdy:
-
Limit dyskowy jest prawie wyczerpany - Oznacza to, że serwis zajmuje niemal całe dostępne miejsce na dysku. Wyczerpanie limitu dyskowego uniemożliwia dokonywanie zmian w istniejących plikach i dodawanie nowych plików do serwisu. Aby temu zapobiec usuń stare lub nieużywane pliki, albo zakup pakiet hostingowy o większych możliwościach.
-
Zbliża się limit transferu - Oznacza to, że została wykorzystana maksymalna ilość ruchu, dostępna dla Twojego serwisu. Po osiągnięciu maksymalnego transferu, odwiedzający nie będą mogli korzystać z serwisu. Aby rozwiązać ten problem konieczny jest zakup większego pakietu hostingowego. Można również poczekać na zresetowanie limitu. Zazwyczaj następuje to na koniec miesiąca.
-
Twoje konta e-mail zbliżają się do limitu - Oznacza to, że jeden z adresów e-mail jest bliski wyczerpania maksymalnej, dozwolonej dla niego ilości miejsca na dysku. Aby rozwiązać ten problem, usuń stare wiadomości lub zakup pakiet hostingowy o większych możliwościach.
UWAGA! Pamiętaj: Kliknij Zapisz, aby zapisać zmiany.