Jak przedłużyć Hosting?
1. W celu odnowienia Hostingu zaloguj się do Panelu Klienta, wykonując następujące czynności:
-
wejdź na stronę www.dawne.az.pl
-
w wyznaczonym miejscu na górze strony podaj login oraz hasło
-
kliknij Zaloguj
W przypadku problemów z logowaniem, skorzystaj z opcji Przypomnij hasło, znajdującej się pod przyciskiem Zaloguj, lub skontaktuj się z naszym konsultantem pod adresem domena@az.pl.
W kolejnych krokach:
-
Zasil saldo Panelu Klienta wybierając jeden z wielu możliwych wariantów. Znajdziesz je po zalogowaniu się do Panelu Klienta w zakładce Finanse -> Zasil konto.
-
Następnie wybierz zakładkę Hosting -> Moje odnowienia. Klikając w przycisk: Przedłużenie abonamentu - odnowisz swoje konto.
2. Jeżeli posiadasz Pro Formę:
Dokonaj płatności online na podane niżej konto, tytułem przelewu wpisując numer Pro Forma.
Numer konta:
Az.pl Sp. z o.o.
Al. Papieża Jana Pawła II 19/2, 70-453 Szczecin
WBK S.A. O/Szczecin nr. rach.: 47 1140 1137 0000 4102 3100 1002
3. Jeżeli nie posiadasz Pro Formy:
Skontaktuj się w tej sprawie z Działem Księgowym, wysyłając zgłoszenie na adres: faktury@az.pl, lub dokonaj wpłaty na poniższe konto, tytułem przelewu podając “przedłużenie konta o loginie....”.
Numer konta:
Az.pl Sp. z o.o.
Al. Papieża Jana Pawła II 19/2, 70-453 Szczecin
WBK S.A. O/Szczecin nr. rach.: 47 1140 1137 0000 4102 3100 1002
tytułem wpłaty: "przedłużenie konta o loginie..."
Cennik odnowień kont hostingowych, znajdziesz w cenniku na stronie: http://www.dawne.az.pl/hosting-cennik-ceny-uslug-hostingowych.html
Jeżeli zależy Ci na niezwłocznym uruchomieniu wygasłego konta hostingowego, skontaktuj się z Działem Odnowień, wysyłając potwierdzenie wpłaty. Potwierdzenie prześij na adres odnowienia@az.pl lub faksem na nr +48 91 42 43 799.