Jak wypełnić wniosek do transferu z NASK?
Wniosek do transferu domeny wygeneruję się na planszy krok 2/2 w zakładce Transferuj, po wybraniu opcji Transfer domen polskich z NASK.
Wydrukuj wniosek, podpisz, a w przypadku firmy przystaw pieczątkę. Uważnie przeczytaj wymagania. Zwróć uwagę, że NASK żąda również przesłania innych dokumentów. Należy je wysłać do NASK na numer +48 22 380 83 01.
W przypadku, wygenerowanie wniosku jest utrudnione, prosimy o natychmiastową informację na transfer@az.pl i w odpowiedzi bezzwłocznie prześlemy do Ciebie wniosek.
Poniżej znajduje się lista wymogów NASK z uwzględnieniem niezbędnych podpisów oraz dokumentów firmy:
-
jeżeli Abonentem domeny jest osoba fizyczna lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą – wymagany jest podpis Abonenta domeny lub w przypadku działania pełnomocnika, kopia pełnomocnictwa
-
jeżeli Abonentem domeny jest spółka cywilna- wymagane są podpisy wszystkich wspólników spółki cywilnej i umowa spółki cywilnej (fragment umowy zawierający informacje o składzie i sposobie reprezentacji spółki); natomiast w przypadku działania prowadzonego przez pełnomocnika spółki - dokument pełnomocnictwa
-
jeżeli Abonentem domeny jest spółka handlowa (z ograniczoną odpowiedzialnością, akcyjna, jawna, komandytowa, partnerska, komandytowo-akcyjna) - podpis osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania spółki oraz kopia aktualnego wypisu z KRS