Jak przebiega transfer domen polskich z Nask?
W celu rozpoczęcia transferu domeny polskiej z NASK, należy złożyć odpowiednie zamówienie na transfer korzystając ze strony www.dawne.az.pl lub bezpośrednio z Panelu Klienta w zakładce Domeny -> Transferuj ->Transfer domeny z NASK.
W celu zalogowania się do Panelu wykonaj następujące kroki:
-
wejdź na stronę www.dawne.az.pl
-
w wyznaczonym miejscu na górze strony podaj login oraz hasło
-
kliknij Zaloguj
W przypadku problemów z logowaniem, skorzystaj z opcji Przypomnij hasło, znajdującej się pod przyciskiem Zaloguj, lub skontaktuj się z nami na domena@az.pl
Jeśli nie posiadasz jeszcze Panelu Klienta wybierz opcję Zarejestruj się, znajdującą się pod przyciskiem Zaloguj – wówczas zaledwie w kilka minut staniesz się posiadaczem Panelu Klienta.
Po złożeniu zamówienia i wygenerowaniu wniosku należy go podpisać (w przypadku firmy także opatrzyć pieczątką) oraz przesłać na fax do NASK pod numer: +48 22 380 83 01
Wniosek powinien zostać przesłany możliwie jak najszybciej - najlepiej tego samego dnia. Jego rozpatrzenie przez NASK trwa około 3 dni roboczych. Jeżeli weryfikacja zakończy się pomyślnie, wysłane zostaną odpowiednie kody transferowe.
Następnie firma AZ.pl inicjuje transfer domeny. Wówczas na adres e-mail Abonenta domeny wysyłana jest wiadomość z linkiem do potwierdzenia transferu. Po zaakceptowaniu transferu domena zostaje przetransferowana. Po transferze domena dostępna jest w Panelu Klienta na liście domen polskich. Bez potwierdzenia transfer nie zostanie wykonany.