Jak zwiększyć bezpieczeństwo transakcji?
Przestrzeganie poniższych zasad pomoże Ci w zwiększeniu bezpieczeństwa transakcji:
-
w pierwszej kolejności sprawdź Dane Abonenta domeny w bazie WHOIS. Wówczas upewnisz się, że osoba, która proponuje sprzedaż, jest faktycznym właścicielem danej nazwy. Jeżeli dane Abonenta są ukryte, możesz poprosić Abonenta o ich ujawnienie.
-
pamiętaj, że podstawą zmiany Abonenta domeny jest poprawnie wypełniony wniosek cesji domeny lub wykonanie cesji sms zgodnie z Regulaminem elektronicznej usługi zmiany danych Abonenta
-
po przeprowadzonej cesji sugerujemy, żebyś przeniósł domenę do własnego panelu. Pozwoli to jednoznacznie rozwiązać nie tylko kwestię poprawności danych na fakturach (faktury generowane są na podstawie danych w profilu Panelu), ale uniemożliwi poprzedniemu Abonentowi jakikolwiek dostęp do domeny. Otwarcie panelu Klienta w AZ.pl jest bezpłatne.
Nie należy ufać obietnicom składanym przez sprzedawców, dopóki nie zostanie przeprowadzona zmiana abonenta domeny.
W razie wątpliwości, skontaktuj się z firmą AZ.pl na domena@az.pl lub telefonicznie +48.914243780