Jak powiadamiamy o wygasaniu domen?
Przypominamy Klientom o zbliżającej się dacie wygaśnięcia domen w następujący sposób:
-
drogą mailową - na adres e-mail podany w profilu Panelu Klienta wysyłana jest faktura Pro Forma. Powiadomienie otrzymasz cyklicznie w dniach: 90, 60, 30, 14, 7 i 1 dzień przed datą ekspiracji domeny
-
tradycyjną pocztą - Faktura Pro Forma wysyłana jest na 14 dni przed wygaśnięciem domeny. Do faktury dołączona jest instrukcja dokonania wpłaty
-
wysyłając wiadomość SMS – nasz konsultant przypomni Ci o wygasaniu domeny kilka dni przed jej wygaśnięciem wysyłając sms na wskazany w Panelu Klienta numer komórkowy
Upewnij się, czy podane przez Ciebie w Panelu Klienta dane są aktualne. Działania te mają charakter wsparcia i AZ.pl nie ponosi odpowiedzialności za brak otrzymania któregokolwiek z wymienionych powiadomień. Pamiętaj, że Partner jest zobowiązany do informowania klientów, których domeny znajdują się w jego Panelu Klienta o terminach ich wygasania.