Jak mogę przedłużyć Domenę? Skąd pobrać dane do przelewu?
1. Jeśli posiadasz dostęp do Panelu Klienta, zaloguj się do niego.
W celu zalogowania się do Panelu Klienta wykonaj następujące kroki:
-
wejdź na stronę www.dawne.az.pl
-
w wyznaczonym miejscu na górze strony podaj login oraz hasło
-
kliknij Zaloguj.
W przypadku trudności z logowaniem, skorzystaj z opcji Przypomnij hasło, znajdującej się pod przyciskiem Zaloguj, lub skontaktuj się z naszym konsultantem na domena@az.pl.
Następnie zasil saldo Panelu Klienta wybierając jeden z wielu możliwych wariantów. Znajdziesz je po zalogowaniu się do Panelu Klienta w zakładce: Finanse -> Zasil konto.
W kolejnym kroku wybierz zakładkę Domeny -> Moje Odnowienia.
Następnie wybierz operację Przedłuż Abonament oraz odpowiedni okres przedłużenia i Zatwierdź.
2. Jeżeli posiadasz Pro Formę:
Dokonaj płatności online na podane niżej konto, tytułem przelewu wpisując numer Pro Forma.
Numer konta:
AZ.pl Sp. z o.o.
Al. Papieża Jana Pawła II 19/2, 70-453 Szczecin
mBank nr. Rach.: 47 1140 1137 0000 4102 3100 1002
3. Jeżeli nie posiadasz faktury Pro Forma:
Skontaktuj się w tej sprawie z Działem Księgowości, wysyłając zgłoszenie na faktury@az.pl, lub dokonaj wpłaty na poniższe konto, tytułem przelewu podając przedłużenie nazwa_domeny.
Numer konta:
AZ.pl Sp. z o.o.
Al. Papieża Jana Pawła II 19/2, 70-453 Szczecin
mBank nr. Rach.: 47 1140 1137 0000 4102 3100 1002
tytułem wpłaty: przedłużenie nazwa_domeny
Ceny odnowień znajdziesz w cenniku dostępnym na stronie
http://www.dawne.az.pl/domeny-cennik-domen-az.pl.html
Abonent domen globalnych jest powiadamiany o wygasaniu domeny minimum 2 razy przed jej wygaśnięciem - 32 oraz 8 dni przed końcem abonamentu oraz raz, 5 dni po wygaśnięciu domeny. Wiadomość jest wysyłana na adres email Abonenta domeny. Ponadto Abonent może korzystać z dodatkowych opcji powiadomień dostępnych w Panelu Klienta. Notyfikacji graficznych wysyłanych w okresie: 90, 60, 30 , 14, 7 i 1 dzień przed wygaśnięciem domeny. Powiadomień głosowych oraz sms, na numer komórkowy wskazany w zakładce Mój profil -> Dane użytkownika. Wszystkie opcje są domyślnie aktywne.